Psihologia muncii și organizațională

Evaluare psihologică pentru angajați

Servicii în specialitatea Psihologia Muncii și Organizațională:
  • Aviz psihologic pentru angajare
  • Examinare psihologică periodica a personalului
  • Examinare psihologică la schimbarea funcției
  • Examinare psihologică la reluarea activității

With Creative Ideas

Many web sites still in their versions over the years.
  • There are many variations of passages lorem Ipsum
  • Available but the majority have suffered alteration some
  • Form by injected humou or randomised words which don

Success your Business

Many web sites still in their infancy versions over the years.
  • There are many variations of passages lorem Ipsum
  • Available but the majority have suffered alteration some
  • Form by injected humou or randomised words which don
 
 
 
Selectăm şi aplicăm instrumente, tehnici şi metode (cum ar fi analiza cognitivă a sarcinilor, analiza condiţiilor fizice de muncă) pentru:
Psihologia muncii

Diagnoză a caracteristicilor locului de muncă

Analiza fluxului de personal

Determinarea caracteristicilor forţei de muncă

 
Psihologia organizaţională

Diagnoză a structurii şi contextului organizaţional.

Managementul conflictului

"Stakeholder analysis" cu generare de soluții alternative.

Psihologul specializat în psihologia muncii şi organizaţională face intervenţii directe, orientate spre contextul muncii care influenţează performanţa şi viaţa la locul de muncă.

Recrutarea personalului
90%

Selecţia personalului
72%

Instruirea personalului
80%

Medierea de conflicte
94%

Formarea profesională
94%
  • Specificarea scopurilor Open or Close

    Competenţe pentru înţelelegere problemelor şi nevoilor clientului. Formulăm obiective şi scopuri realiste, măsurabile şi verificabile pentru activităţile definite în organizație.

  • Evaluare psihologică / diagnoză Open or Close

    Competențele urmăresc: să evalueze din punct de vedere psihologic şi comportamental indivizi; să realizeze diagnoza diferenţelor individuale la nivel de constructe psihice (aptitudini, personalitate, interese etc.) sau comportament; să realizeze evaluarea psihologică a grupurilor adică (a) diagnoza percepţiilor şi construcţiilor mentale tipice pentru membrii unui grup, şi (b) diagnoza diferenţelor intergrupale; să facă evaluări a unor organizaţii (acestea fiind înţelese ca mai mult decât suma indivizilor sau grupurilor care le compun); să analizeze alte variabile contextuale critice pentru viaţa psihică sau comportamentul persoanelor la locul de muncă.

  • Dezvoltare/design organizaţionalOpen or Close

    Competențele urmăresc asistarea clientului ca acesta: să poată imagina soluţii inovative la problemele organizației, pe care să le transpună apoi în produse; să proiecteze şi să definească părţile componente şi procedura prin care produsul va funcţiona; să dezvolte competenţe legate de testarea produselor, să evalueze randamentul sau impactul unui produs pe Piață.

  • Intervenţie / implementareOpen or Close

    Competențele psihologului urmăresc ca acesta: să realizeze proiecte şi planuri coerente şi realiste, descrise în paşi concreţi necesari pentru implementarea unei intervenţii; să aibă capacitatea de a dezvolta persoanele cu care vine în contact şi de le ajuta să-şi îmbunătăţească performanţa şi viaţa; să înţeleagă şi să influenţeze acele variabile de context (fizice sau psihologice) care influenţează performanţa şi viaţa la locul de muncă şi să intervină în scopul optimizării lor; să influenţeze sau să consilieze o persoană, grup sau organizaţie, iar acestea sunt cele care generează schimbarea; să aibă capacitatea de a implementa sisteme funcţionale la nivel individual, grup sau organizaţional.

  • Evaluarea sistemelorOpen or Close

    Competențele psihologului îi permit: să planifice modul de punere în fapt a programelor, evaluarea programelor şi intervenţiilor din organizaţie; să aplice analize raţionale şi analize empirice prin care să extragă informaţiile pertinente despre entitatea analizată, să aibă capacitatea de a reflecta asupra propriei analize, şi de a formula concluzii şi recomandări.

  • Informare / ComunicareOpen or Close

    Competențele psihologului îi permit să deţină competenţe de prezentare orală în faţa clienţilor săi şi altor persoane cu care interacţionează profesional; să întocmească rapoarte scrise care explică rezultatele obţinute într-o activitate anume şi care documentează munca sa.

Sunt aici ca să te ajut!

Profesia mea este pusă în slujba oamenilor, adică și în folosul tău!